přihlášení / registrovat
Vážení zákazníci, ve čtvrtek o státním svátku sv. Václava 28.9.2017, bude prodejna uzavřena. V pátek a sobotu normální provoz.

Jak nakupovat

Nákupní košík

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku.

To učiníte kliknutím na odkaz Vložit do košíku u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím v detailu zboží.
Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů a také
odstranit jednotlivé položky z košíku. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku.
Výslednou cenu objednávku včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.
Pokud ukončíte nákup ODKAZEM „odhlásit“ bez potvrzení objednávky, zboží v košíku se automaticky odstraňují. Při dalším přihlášení budete mít košík opět prázdný. Pokud odejdete ze stránek bez odhlášení zboží v košíku Vám zůstává až do Vaší další návštěvy.

Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na menu vlevo. Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz v levém menu „V košíku“, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.

Pokud máte zboží vybráno klikněte na „potvrdit objednávku“, kde provedete objednávku.


Objednávka zboží

Pro objednání zboží je nutné abyste byl(a) řádně přihlášen(a). Pokud přihlášen(a) jste je Vám povolen přístup na stránku pro odeslání objednávky. Na této stránce vidíte nahoře obsah košíku, tedy položky které chcete nakoupit. Nad košíkem jsou informace o plátci, tedy informace zadané při registraci. Tyto údaje můžete změnit kliknutím na příslušný odkaz.

Pod plátcem je formulář pro zadání adresy příjemce. Chcete-li např. jako dopravu využít přepravního kurýra,
můžete si zboží nechat zaslat do práce, kde budete lépe k zastižení. Nyní vyberte způsob platby a dopravy.
Pokud jste vse zadali klikněte na tlačítko „potvrdit objednávku“ . Tím se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje.

Je-li vše v pořádku odešlete objednávku závazně opět kliknutím na tlačítko „odeslat objednávku“.


Druhy plateb


Uhradit zboží v našem obchodě můžete těmito způsoby:

Hotově na prodejně
Objednané zboží zaplatíte hotově při jeho převzetí na naší prodejně.

Platba kartou
Na naší prodejně můžete zboží uhradit platební kartou.

Dobírka
Platíte až při převzetí zboží od přepravní společnosti PPL.

Převodem
Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou čásku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol
Vaší objednávky. Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno na adresu uvedenou v registračních údajích.
Bankovní spojení: KOMERČNÍ BANKA Praha
číslo účtu 107-5686820267 / 0100
Bankovní spojení pro zahraniční platby:
KOMERČNÍ BANKA BĚŽNÝ ÚČET 107-5686820267 CZK
číslo účtu ve formátu IBAN: CZ95 0100 0001075686820267
BIC KOD (SWIFT address): KOMBCZPPXXX

Bankovní spojení pro zahraniční platby:
účet EUR – KOMERČNÍ BANKA Praha
BĚŽNÝ ÚČET 107-8778220297/0100 EUR
IBAN CZ12 0100 0001078778220297
BIC KOD (SWIFT address) KOMBCZPPXXX

Doprava zboží


Pro zaslání zboží Vám nabízíme tyto možnosti dopravy:

PPL
Zboží zasíláno na dobírku /nutno uvádět telefonický kontakt/. Doba doručení 1-2 dny od vyexpedování zásilky.
Poštovné účtováno v rozmezí 110 – 150,- Kč bez DPH dle hmotnosti odesílaného zboží. Při nákupu zboží nad 5.000,- Kč doprava zdarma.

Osobní odběr na prodejně
Kdykoliv v otevírací dobu

Po dohodě rozvoz po Praze
Při nákupu v hodnotě nad 10.000,- Kč


Reklamační řád


Přestože nabízíme pouze kvalitní zboží, i u něj může dojít k poškození apod.
Záruční doba na zboží je minimálně 24 měsíců, na záručním listě může být uvedena i delší.

K rychlému a úspěšnému vyřízení reklamací dodržujte prosím následující podmínky:
Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, kontaktujte nás bez zbytečných odkladů,
nejlépe elektronickou poštou na adrese servis@handypraha.cz nebo maloobchod@handypraha.cz.

Zjistíte-li při převzetí zboží vady, musíte tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu

  • Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit doporučeně na adresu prodejce.
  • Zboží musí být v původním obalu včetně dokladu o zakoupení a záručního listu
  • Záruční doba počíná dnem expedice zboží
  • Záruční lhůta se nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením
  • Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce

V případě, že zboží, které kupující reklamuje, nemá vadu nebo se na něj záruka nevztahuje, je povinen před převzetím zboží uhradit náklady spojené s dopravou a vyřízením reklamačního procesu.

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožňujeme nakupujícímu během 14 dnů od obdržení zboží toto bez udání důvodu vrátit.
Zboží však musí být odesláno doporučeně na adresu sídla prodejce, v původním obalu, kompletní a nepoškozené. Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat. Při splnění těchto podmínek bude nakupujícímu vrácena finanční částka do cca 10 dnů od obdržení vráceného zboží. Při nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme schopni akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Copyright @ 2013